Saturday, September 24, 2016

Kotak Securities N Terugvoer Review

Kotak Securities n Terugvoer Review Kotak Securities n Terugvoer Review Moet asseblief nie handel te dryf deur middel van Kotak Securities Online stelsel. sy pateties. Ek het aansoek gedoen vir 'n paar Krediet analise en navorsing Beperk en kry toekenning sowel maar dieselfde is nie weerspieël onder my hou gelei ek was nie in staat om dieselfde te verkoop. Uiteindelik het ek tot cust sorg (Wel, ek moet wag vir 15 min Ons vra om verskoning vir die ongerief veroorsaak. Ons versoek u om u kliënt ID kontakbesonderhede met ons te deel op ks. escalationkotak so ons kliëntediens uitvoerende kan jy in kontak met jou en spreek jou kommer by die vroegste. Ek verstaan ​​dat jy is spyt vir hierdie probleem veroorsaak vir my. en ek is regtig dankie dat jy teruggekeer het na my. Maar ek wou n paar vrae te leer ken. Wat beteken dit Spyt vir my beteken? 1. Is dit IT-span verander sodat ek veilig voel terwyl belê met jou? 2. Is dit span Hoof afgevuur wat die neem van sy salaris vir die maak van foute elke keer? 4. Is dit spyt dat dit nie gaan om weer te herhaal? 5. Dit is regtig baie belangrik woord as jy sê jy is jammer, maar hoe maak jy my voel jy spyt? Is jy gaan om te betaal vir die verskil van hoogste prys en my werklike verskil in prys van alle aandele. en aan alle kliënte. As sy jou skuld wat jy nodig het om te betaal vir alle kliënte vir so baie van verskil. Selfs as per Sebi wat my minste verlies bedrag wat jy net moet betaal vir alle kliënte en nie aan my. maar gaan jy om dit te doen. . Ek weet ek het 'n verkeerde makelaar gekies en ek betaal daarvoor is ek regtig ok met my rekening sluit ek weet is daar geen verandering gaan gebeur in jou bestuurstyl wees (O jammer. As daar enige bestuur?).


No comments:

Post a Comment