Thursday, September 29, 2016

Kotak Securities - Vertraging In Die Sluiting Van Die Rekening En Die Oordrag Van Die Geld

Kotak Securities & mdash; Vertraging in die sluiting van die rekening en die oordrag van die geld Ek het 'n Demat rekening met Kotak sekuriteite D Mat A / C Geen 12968183, kliënt ID-XNUN7 en spaar bankrekening met Kotak Mahindra Bank, GKII, NewDelhi Tak A / C No.01730120020372, uitsluitlike a / c houer. Ek het versoek om te sluit my Demat rekening in Junie 2008, soos uiteengesit in die bevestiging pos dieselfde is op 21.07.08 gesluit. Maar later het ek is meegedeel dat my rekening nie gesluit word, dit weer ek het 'n aansoek om sluiting van die rekening en die oordrag van die aandele van Powergrid 134 op 26.03.09.I toegepas vir sluiting met oordrag van my hou my skoondogter Rachna Sethis D Mat A / C DP ID No 1304140000722684. Soos per die voorwaarde vir my inligting sal beide die aktiwiteite 1 maand tyd neem. Kotak Mahindra Bank, GKII, NewDelhi Tak is vertel my vandag dat A / C nie kan gesluit word omdat die Rachnas DP ID No verkeerd. Ek donot weet hoe lank die saak sal gesleep en hoe lank ek moet ly. Ek is 'n afgetrede persoon en ek wil die saak te sluit by die vroegste. In plaas daarvan Ek hardloop van bakboord na stuurboord om uit te sorteer die saak. Sal jy so vriendelik wees om in te gryp in hierdie saak en maak my verlig Met groete, Jou getrouheid Soumyen Mitra, (09810493402) Soumyen Mitra, 357, Narmada Apt, Alaknanda, Nieu-Delhi 110019 P. S vir jou verwysing Ek heg die e-verbinding moontlikhede met Kotak sekuriteit en 'n skerm ontbreek hulle aan die Demat rekening waarin deel moet word oorgedra. sodat die Demat A / C No. kan ook bevestig word nie. (Ek is nie in staat om die lêers te heg, kan jy my voorsien van 'n direkte e-pos id, sodat ek kan pos jy dieselfde vir u gerief sal wees)


No comments:

Post a Comment