Thursday, October 13, 2016

Forex Strategie # 37 ( Emo Macd Handel )

Forex strategie # 37 (EMO + MACD handel) - Geld. Enige Koopsein: - EMO 5 en 9 kruis bo EMO 18 met 5-dag EMO op 10 pitte afstand van die 18-dag EMO - Prys aksie bo die 55-dag EMO Deur Winny op 17 Mei 2011 - 17:51. Ek het begin om ongelukkig back-toets hierdie strategie met 'n slegte resultate. Ek het gestop dit eintlik doen ek nou net gedoen het vanaf Januarie 2006 tot 31 Desember 2008. met 'n slegte resultate het ek gedink miskien is dit omdat die mark verander het as gevolg van die strategie deur Haantjie-monster in die somer van 2010 is voorgelê sodat ek getoets 2011 sowel maar steeds dieselfde. Ek wou Haantjie-monster sal wees om of as hy dit lees hy kon verifieer omdat óf ek iets verkeerd verstaan ​​het of hy sy punt nie duidelik wat ek regtig nie weet miskien is ek nie iets duidelik sien. Ek het dit so uit te gaan lank !! 1.Price aksie bo 55 EMO 2.EMA 5-9 crossover bo 18 EMO 3.Macd Histogram bo die 0 Line 4.Macd lomp crossover As al hierdie vereistes voldoen word betree regs by die volgende bar. Wel hier is die resultate vir Daily tydraamwerk vir die Euro dollar 2006 - 500 USD (8 ambagte in totaal) 2007 + 200 dollar (4 ambagte in totaal) 2008 - 300 USD (6 ambagte in totaal) 2011 tot Mei (gelykbreek) (3 ambagte tot dusver) Maar terwyl ek besig was terug toets hierdie stelsel het ek iets baie groot wat verwaand-monster my verlaat het. ((Dis hoekom ek is seker dat haantjie-monster het óf dit op 'n manier waar ek het dit verkeerd of ek het dit nie kry) Die EMO kruis. Dit is regtig 'n sterk iemand anders het dit voorheen genoem. En ek hou van die idee van dubbele risiko wins. As iemand enige idee asseblief skryf dit neer. As iemand gewillig is om my te help in 'n span saam te back-toets strategie sodat sy minder werk as ons deel dit in 'n groep en 'n paar brein dink beter as net een. voel asseblief vry om my te kontak onder chopsenayahoo


No comments:

Post a Comment