Sunday, October 9, 2016

Hoe Om Te Kies Die Beste Naam Vir Jou Besigheid

Die name van jou besigheid kan 'n stresvolle proses wees. Jy wil 'n naam wat sal duur en, indien moontlik, sal beide jou waardes en onderskeidende kenmerke van jou maatskappy se verpersoonlik kies. Maar screening lang lyste van name met 'n fokusgroep bestaan ​​uit vriende en familie kan gemengde resultate opgelewer nie. Alternatiewelik, sal 'n benaming firma vrae vra om meer oor jou kultuur en wat uniek is aan jou te leer - dinge wat jy wil om te kommunikeer met verbruikers. Een ding wat Phillip Davis, die stigter van Tungsten Branding, 'n Brevard, Noord-Carolina-gebaseerde benaming firma, vra entrepreneurs is "doen wat jy wil om te pas in of uitstaan?" Dit lyk eenvoudig. Wie sou nie wil hê om uit te staan? Maar Davis verduidelik dat sommige besighede is so bekommerd oor die verkryging van geloofwaardigheid in hul veld, dikwels dié in finansiële dienste of advies, dat hulle 'n edgy of aandag-kry naam sal offer. "Maar in die meeste gevalle, kliënte wil om uit te staan ​​en dit is 'n beter benadering wanneer jy kyk na jou langtermyn-doelwitte te bereik. Selfs die maatskappye wat sê:" Ek wil net my voet in die deur 'sal gewoonlik begin wens dat hulle uitgestaan ​​meer as hulle slaag die eerste hekkie. " Groter besighede kan ook eindig met swak name maar vir 'n ander rede. Hulle "het 'n klomp geld en tyd in die toets van 'n naam om seker te maak dat dit nie iemand nie aanstoot en dat almal verstaan ​​dit," sê Alexandra Watkins, die hoof innovasie beampte van Eet My woorde, 'n San Francisco-gebaseerde noem maatskappy . "Dis hoekom groter maatskappye eindig met mak, beskrywende en plat name." Die volgende gids sal jou help om te kies 'n verdedigbare handelsmerk en 'n soektog-vriendelike, herkenbare naam. How-to Naam Jou Besigheid: Gebruik Linguistiese Tricks As 'n klein besigheid, jy sal waarskynlik bereid is om 'n bietjie vetter in jou keuse van name wees. Hier is 'n paar maniere om dit instink om te draai in 'n handvatsel waardig van jou merk: &bul; Pick 'n naam wat hom leen tot woordspelings AZ Eet My Woorde, die benaming firma, het besluit om speelgoed met die kos tema in sy naam. Byvoorbeeld, is sy blog genoem die kombuiswasbak. Hierdie tema kan oordra in sy ander bemarking en verbale brandmerk kollateraal. &bul; 'N Sterk naam moet eenvoudig AZ Maak dit maklik om te spel en uit te spreek om mee te begin, en betekenisvol vir jou gehoor, nie net vir jou. Watkins sê: "Enige tyd wat jy het om jou naam te verduidelik of verskoning daarvoor, jy net devaluatie jou merk." &bul; Vermy die gebruik van woordspeling AZ 'n woordspeling in jou maatskappy se naam is riskant. As jy 'n goeie een land kan dit jou naam super taai maak, maar jy wil nie een wat oor gebruikte of te cutesy. &bul; Moenie 'n Covers AZ Pinkberry, 'n gewilde bevrore jogurt ketting, het talle navolgers aangespoor met "Berry" - studded name, sodat wanneer 'n jogurt ketting genader Watkins sy wou om hulle te help vind 'n baie kenmerkende naam. Hulle beland roeping van die maatskappy Skep My, en die naam van so 'n treffer wat T-hemde en bufferplakkers met die merk was wat by die deur uit. "Hulle is om meer geld verkoop T-hemde en knoppies en bufferplakkers as hulle verkoop gevriesde jogurt," Watkins roep. Wanneer "mense wat jy betaal om te adverteer jou merk dit is die toppunt van 'n goeie naam." How-to Naam Jou Besigheid: Dink aan jou domein Dit is onmiskenbaar so eenvoudig domeine, veral enkele woorde in die Engelse taal, groei moeiliker om uit te vind, maar kenners nie almal sien oog tot oog oor hoe om jou maatskappy se naam te omskep in 'n soektog-vriendelike en onvergeetlike domein. Byvoorbeeld, Watkins is van mening dat "in die Internet ouderdom jy wil nie 'n naam wat verskillend is gespel as wat dit klink. Mense sal nie in staat wees om jou te vind aanlyn en jy ook altyd gaan hê om jou naam vir mense te spel . "Christopher Johnson, skrywer van die blog die Naam Inspekteur, daarenteen, dui op Digg en Flickr as voorbeelde van Web maatskappye wat onvergeetlike spelfoute geskep. Hy stel ook voor dat, "jy het om te besluit of jy wil jou domein generiese soek verkeer te vang, en of jy dit wil die grondslag vir 'n [unieke] merk wees." Dit hang alles af van jou bemarking strategie en hoe jy verwag dat jou kliënte te probeer vind jy. Hier is 'n paar strategieë vir die skep van 'n sterk, onvergeetlike domein naam: &bul; Kort sal nie werk ⎯If jy verwag om 'n domein met minder as ses letters te vind, jy het 'n ander dink kom. Ongelukkig is die meeste van hulle reeds geneem hetsy deur wettige maatskappye of deur plakkers. &bul; Speel rond met frases ⎯Watkins gee die voorbeeld van 'n maatskappy genaamd Vuurwerke wat kerse maak. 'N frase soos lightmyfire die essensie van die handelsmerk kan vang sonder om afbreuk sy mnemoniese krag. &bul; Gebruik 'n vreemde woord ⎯Examples sluit Acer, 'n rekenaar verskaffer, die naam beteken "akute" of "skerp" Latynse; Mahalo, 'n QA platform wie se naam beteken dankie in Hawaiian; en Ubuntu 'n bedryfstelsel wat sy naam van 'n Afrika-filosofie van interpersoonlike oortuigings en verhoudings. &bul; Moenie voldoen aan tendense AZ "te veel klem op om sleutelwoorde in jou domein naam geplaas," sê Davis. "Dit is 'n kort termyn strategie wat gebaseer is op die huidige Google algoritmes, en Google het sy algoritmes verander verskeie kere reeds." Nog 'n manier om nader SEO, Davis stel, is om navraag bestemming bladsye te koop en te rig hulle terug na die hoofblad van u handelsmerk. &bul; Die dot com vraag ⎯It se algemeen geglo dat as jou domein eindig nie in dot com dis een of ander manier benede peil. "Ek weet nie hoe hulle dit reggekry hierdie indruk," sê Watkins. " 'N analogie wat ek wil gee, is die 800-nommer. Ons hardloop uit 800 nommers, dan het ons na 866, 877, 888. Niemand het omgegee en niemand eens regtig opgemerk. As iemand regtig wil hê jy moet vind, sal hulle vind jy. " Volgens Johnson, sal baie maatskappye begin met 'n ander uitbreiding en die lente vir die dot com sodra hulle is groter. In teenstelling met Watkins, glo hy dat 'n dot com domein "gee 'n maatskappy meer geloofwaardigheid en het meer 'Google sap' as ander vorme van domein." How-to Naam Jou Besigheid: die behoefte om te rebrand Soms maatskappye hernoem hulself as deel van 'n nuwe handelsmerk poging, wat dikwels 'n gevolg van 'n groot besigheid skroef-up of skandaal. Ander tye, dit is bloot omdat die maatskappy se aanvanklike naam het nie voldoende oemf. Maar uitvoerende hoofde wat hulself vind met 'n lusteloos naam vir hul besigheid hoef nie hul hande wring. "Mense dink dat hulle name het 'n baie meer aandele in hulle as hulle dit doen, so moenie bang wees om jouself te rebrand wees," sê Watkins. Een algemene fout wat klein sake-eienaars in die besonder is geneig om te maak, is die benaming van hul besigheid na hulself. Daar is baie upshots om nie met 'n gelyknamige maatskappy se naam. "Dit sal makliker wees om jou onderneming te verkoop in die toekoms as jou naam nie gekoppel is aan dit," sê Watkins, wat ook daarop gewys dat 'n gelyknamige maatskappy se naam gee die persepsie dat die besigheid is 'n een-persoon show. 'N ander as jou eie naam doen ook 'n beter werk van vertel storie van jou onderneming. "Alexandra Watkins beteken niks vir iemand anders as my ma en my vriende," sê sy. Jy moet ook versigtig wees om nie om jouself te vakkie met jou naam, wat beteken oefen 'n paar insig oor hoe om jou besigheid kan uitbrei na wees. As 'n voorbeeld, Watkins sê: "As vandag jy maak gordels, maar jou maatskappy kan gaan in die maak van saals en ander dinge met leer, moenie jouself te beperk tot 'n naam wat net praat met gordels." Davis voeg by: "Wanneer mense begin af op die eerste, hulle is so gretig om die mark te kry, om traksie te kry, sodat hulle is geneig om te gaan na baie letterlike, beskrywende, funksionele name en die name beland hulle pigeonholing." Hy gaan selfs so ver as om te sê dat pigeonholing name die rede waarom maatskappye soos Best Buy het oortref mededingers soos RadioShack en CompUSA. Sedert maatskappye geneig is om later rebrand in hul lewensiklus, hulle het dikwels meer geld as wanneer hulle die eerste keer begin. As gevolg hiervan, kan hulle meer buite mening in die proses van die keuse van hul name vra. Maar dit is nie altyd 'n goeie ding, sê Davis. "Ek sien 'n klomp name geskiet kry dat 'n goeie handelsname omdat [maatskappye] nie konteks te bied wanneer hulle swaai die naam uit te mense," sê Davis. As jy nie mense wat jou maatskappy doen of wat jy wil hê die naam te roep vertel dat al wat jy kan in te samel is ewekansige persoonlike assosiasies. How-to Naam Jou Besigheid: Indien jy 'n lêer vir 'n handelsmerk? As jy bedryf 'n besigheid in die Verenigde State, Kanada, of Engeland, dit is nie nodig om te dien. "Jy hoef nie enigiets anders as gebruik jou handelsmerk in verband met jou goedere of dienste handelsmerk regte te verkry nie. Jy daardie regte outomaties kry," sê Michael Atkins, 'n Seattle-gebaseerde handelsmerk prokureur. So, wat is die punt van die federale en nasionale handelsmerk registrasies? Weereens, dit kom neer op soek na jou besigheid se toekoms. Sonder die indiening van jou staat of die federale regering, jou regte net uit te brei so ver as die geografiese omvang van bedrywighede jou besigheid 'op enige gegewe tyd. As jy 'n plaaslike besigheid met planne om nasionale gaan, belê 'n paar duisend dollar in 'n federale handelsmerk kan red jy 'n baie moeite in die ry. How-to Naam Jou Besigheid: Pluk 'n verdedigbare handelsmerk Nie alle handelsmerke gelyk geskape. Daar is vyf kategorieë van handelsmerk sterkte, en die kategorie wat jou maatskappy se naam pas in impak hoe goed jy jou handelsmerk teen oortreders kan beskerm. As jy uiteindelik gaan na die hof, alle regsgebiede van toepassing 'n multi-deel toets om die waarskynlikheid van 'n verbruiker verwarrend handelsmerke twee maatskappye se oordeel. Die eerste toets meet die ooreenkoms in sig, klank en betekenis, tussen die twee punte, terwyl die tweede mens in ag neem die gelykvormigheid van die goedere of dienste wat verkoop word. Verbasend, baie klein besighede 'n naam kies eenvoudig sonder om selfstandige navorsing te sien of iemand anders reeds oor 'n handelsmerk daarvoor. As jy behoorlik die handelsmerk maak dat julle sonder dan hou dit vir tussen vyf en 10 jaar, afhangende van jou plek, voordat jy dit hernu. Hier is die vyf kategorieë van handelsmerk krag: Denkbeeldig of arbitrêre punte â € Denkbeeldig punte bestaan ​​geheel en al, wat beteken dat hulle het geen betekenis gehad voordat hulle gebruik as handelsmerke. "Dit word beskou as die sterkste soort handelsmerk wees, omdat dit slegs verwys na die bron van goedere en dienste wat die merk," sê Atkins. Voorbeelde sluit in Exxon, Xerox, en Kodak. Arbitrêre punte â € Dit bestaan ​​uit algemene Engelse woorde gebruik in kontekste waar hulle normale betekenis het geen verhouding met die goedere en dienste wat hulle toegepas word. Een voorbeeld is Apple, wat sou wees "unprotectable as 'n handelsmerk vir vrugte, maar Apple in samewerking met rekenaars is 'n baie sterk handelsmerk, want appels het niks te doen met rekenaars," Atkins verduidelik. Suggestief punte â € Hierdie indirek verwys na die goedere en dienste wat hulle in verband met en vereis 'n verbeelding van die kant van die verbruiker. Hierdie verwysing of sekondêre betekenis versterk die merk. Voorbeelde sluit in Greyhound, bedoel om voor te stel spoed, en hoender van die see, wat 'n vergelyking in verbruikers gedagtes tussen tuna vis en hoender maak. Beskrywende punte â € Hierdie punte beskryf die goedere en dienste wat hulle gebruik word om te bemark. Hoewel hulle aanvanklik swak, kan hierdie punte word geregistreer as jy kan toon dat verbruikers assosieer hulle met net een maatskappy. Dit gebeur gewoonlik ná wydverspreide advertensie vir 'n tydperk van ten minste vyf jaar. Voorbeelde sluit in Nasionale Netwerk en Nasionale Wholesale Likwidateurs. Generiese punte â € Hierdie punte is nie protectable glad omdat hulle 'n hele groep van goedere of dienste, wat dit onmoontlik maak om 'n produk te onderskei binne die groep van 'n ander beskryf. Byvoorbeeld, as jy probeer om televisies onder 'n merk bekend as TV, of stoele verkoop onder 'n voorsitter merk, 'n regter sal jou saak aan die randsteen redelik vinnig te skop. How-to Naam Jou Besigheid: regstappe Dis soos 'n vuishou in die maag vir 'n sake-eienaar wanneer jy teëkom 'n ander besigheid wat al met behulp van 'n handelsmerk soortgelyk aan jou eie en potensieel handel op jou goeie naam. Maar daar is 'n paar eenvoudige stappe wat jy kan te kry van die situasie uitgesorteer te neem. Jy moet "begin deur kontak met 'n prokureur en gesien dat die prokureur oorweeg skryf van 'n stop en ophou brief aan die oortreding van maatskappy," dui daarop Atkins. Maar, voordat jy doen wat jy wil om te verdubbel en drie kyk jou navorsing om seker te maak dat jy die eerste gebruiker van die merk. As dit blyk dat jy begin met behulp van die merk tweede, is jy die uitlê van die rooi tapyt vir die maatskappy wat jy gekontak om te draai en jou dwing om jou naam te verander. Selfs as jy verstrengel raak, die goeie nuus is dat sowat twee derdes van die tyd, hierdie geskille kan buite die hof geskik, sê Atkins. How-to Naam Jou Besigheid: Hulpbronne


No comments:

Post a Comment