Sunday, October 2, 2016

Forex Trading Op Os X

Forex Trading op OS X Joined: 25 Oktober 2003 Plek: Verenigde Koninkryk Is daar iemand weet van enige ordentlike sagteware wat loop op die Mac te forex aanlyn doen? Die meeste van die sogenaamde & quot; Web Based & quot; dinge nie die geval loop in Safari of enige ander Mac leser en ek kan nie enige alleenstaande sagteware wat werk soek. Joined: 11 Desember 2008 Forex App vir MacOSX Vir meer as 2 jaar wat ek probeer om een ​​te vind en Niemand gee om dit te skryf. Dit is moontlik as gevolg van allerlei agtergrond protokolle wat nie beskikbaar is vir MacOSX is. Daar is 'n paar skugter-beurs aansoeke, maar ek het nie opgelet dat hulle forex te sluit. Slegs ordentlike platform ek tot dusver gevind wat nie eens iets van die soort soos MT is oandas Java aansoek vir verhandeling wat mooi werk op firefox op Mac (sy web-program, maar lyk amper soos n selfstandige - fxtrade. oanda / your_account / login. shtml? rekening = fxgametype = trading_platform). As selfstandige toepassing Ek glo daar is nog geen dusver wat na my mening heeltemal verkeerde besluit van die FOREX bedryf - Macs is baie meer stabiel vir verhandeling as vensters eweknie. Maar FOREX vir een of ander rede verkies vensters. Hulle weet niks van Tegnologie Ek vermoed weet. Ek het probeer MT, TradeStation en CMCs Handel Maker - in parallelle op iMac - en al wat werk baie goed. 'N parallel vensters installasie kan help. Ek het nie probeer VMware nog maar ek is seker daar sal nie 'n probleem wees. Ek is nie so gelukkig met ander web-gebaseerde platforms en baie makelaars nie eens 'n ordentlike een moeite werd om tyd. Maar web handel kan nuttig wees wanneer daar geen ander opsie. Natuurlik niks van die outomatiese strategieë handel beskikbaar is nie (MT of TS dies meer) as jy op soek is na wat jou Mac kan vergeet nie.


No comments:

Post a Comment